Опис
Проблема
В закладі навчається 440 учнів, з яких 200 дітей відвідує початкову школу. На сьогоднішній день в закладі функціонує 8 інклюзивних класів, в яких навчається 16 дітей з особливими освітніми потребами та ще 8 дітей, які здобувають освіту за індивідуальною формою на умовах педагогічного патронажу. Контингент учнів школи щороку зростає, кількість учнів з особливими потребами, на жаль, також збільшується.
Необхідність створення відповідної зони відпочинку обумовлена відсутністю майданчика на якому було б зібране сучасне спортивно-ігрове обладнання. Втілення у життя даного проєкту сприяєтиме практичній реалізації подолання бар’єрів у сприйнятті суспільством людей з особливими потребами. Інклюзивний майданчик дозволить показати, що всі діти важливі.
Цільова група, на яку спрямовані результати виконання проєкту: діти з особливими потребами та всі учні КЗШ №28.
Мета проєкту
Основною метою проєкту є створення рівних можливостей усіх категорій дітей, що навчаються в закладі та організація дозвілля та відпочинку шляхом облаштування інклюзивного спортивно- ігрового майданчика на території початкової школи.
Завданнями проєкту є:
• створити рівні можливості для відпочинку та організації дозвілля для дітей з особливими потребами та всіх дітей закладу;
• впроваджувати принципи толерантності та соціальної рівності серед учнів школи;
• сприяти підвищенню рівня фізичної та загальної культури школярів.
Очікувані результати
Короткотривалі результати:
• буде облаштовано ігрову зону на території початкової школи, що покращить естетичний та зовнішній вигляд шкільного подвір’я;
• з’являться сучасні умови для дозвілля дітей різних вікових категорій та груп здоров’я;
• будуть створені умови для формування толерантності у сприйнятті дітей з особливими потребами у суспільстві.
Перспективні наслідки реалізації проекту:
• проєкт буде слугувати прикладом розвитку інклюзивних спортивно-ігрових майданчиків у м. Кривий Ріг;
• можливість проведення корекційних занять під відкритим небом;
• формування здоров’язберігаючих та комунікативних компетенцій учасників освітнього процесу.
План заходів з реалізації проєкту
1) відбір та локалізація наявних пропозицій спортивного обладнання відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;
2) оздоблення прилеглої території;
3) встановлення спортивно-ігрового обладнання;
4) організація роботи інклюзивного спортивно-ігрового майданчика;
5) використання майданчика для розвитку рухової активності всіх категорій дітей під час перерв та організації дозвілля учнів групи подовженого дня;
6) створення умов для проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами та учнів, які перебувають на індивідуальному навчанні та навчаються за спеціальними програмами.