Опис
Об'єкт комунальної власності міста або благоустрою, де планується реалізація проєкту
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №113 КМР ДО
Цільова аудиторія
Учні закладу освіти, які зможуть отримати більш якісні знання та практичні навички.
Учителі, у яких буде можливість викладати предмети з використанням методів STEM освіти.
Проблема
Діти шкільного віку проводять досить багато часу з гаджетами, проте не завжди корисно вони витрачають цей час. Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) оприлюднив результати дослідження «Соціальна обумовленість та показники здоров’я підлітків і молоді в Україні». 25% підлітків постійно відчувають, що не можуть думати ні про що інше, крім моменту, коли знову матимуть можливість користуватися соціальними мережами. Кожен десятий підліток регулярно брехав батькам або друзям про час, проведений у соціальних мережах. Найбільше таких серед 10-річних хлопців – 17,2%. Практично кожен восьмий (12,6%) опитаний підліток має залежність від соціальних мереж. Найбільший рівень залежності виявлено серед 15-річних дівчат (15%). В результаті чого діти стають асоціальними, агресивними, не отримують належних знань, не розвивають свої творчі здібності.
Сучасна молодь орієнтована на «швидкий результат», тому не вбачає доцільним витрачати багато часу на освоєння теоретичних знань. Саме з цієї причини учителі з різних предметних галузей намагаються якомога більше використовувати наочність та практичне застосування навчального матеріалу. «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути», — говорить народне прислів’я про основоположний дидактичний принцип навчання — наочність. Вперше до її важливості в навчальному процесі звернув увагу ще Ян Амос Коменський у XVII ст., але й до сьогодні ця проблема не втратила актуальності. Зокрема, в Україні про це свідчать результати наймасштабнішого дослідження стану освіти, проведеного 2018 року Міжнародною програмою з оцінки досягнень учнів (PISA). У звіті рекомендовано особливу увагу приділити ширшому використанню інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання, оновленню наочних засобів навчання біології, астрономії, географії та поповненню віртуальних фізичних і хімічних лабораторій.
Не завжди випускники закладів шкільної освіти є підготовленими до реального життя та вибору професії.
На останньому Світовому економічному форумі у Давосі однією з центральних тем була кардинальна зміна ринку праці. Близько 60% нинішніх професій людини можуть бути замінені роботами, це величезний виклик для людства.
У Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №113 КМР ДО навчається 644 учні але школа не має належної бази для створення інформаційно-інноваційного простору, який би дав змогу проводити якісні STEM уроки, займатися з учнями сучасним програмуванням, виховувати та розвивати на більш високому рівні компетентності, а саме: вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична; у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність екологічна; інформаційно комунікаційна; культурна; підприємливість та фінансова грамотність.
Мета проєкту
Зменшити залежність більшості учнів від соціальних мереж та «геймерства», шляхом створення сучасного інноваційно-інформаційного простору , який дасть можливість дітям здійснювати проєктну та практично-дослідницьку діяльність, засвоювати теоретичні, науково-технічні знання, розвивати навички критичного мислення, стати конкуренто-спроможними фахівцями в майбутньому.
Завдання проєкту
- Створення інформаційно-інноваційного простору на базі Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №113 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, для популяризації, розвитку цифрової грамотності та формуванню навичок, вмінь в учнів для підготовки до вибору професії майбутнього;
- Залучення учасників освітнього процесу інформаційно-інноваційного простору, для корисного використання інтернет систем у навчанні.
- Формування вміння в учнів школи вчитися впродовж життя, шляхом використання нових підходів у навчанні;
- Створення умов викладання предметів за STEM освітою.
План заходів з реалізації проєкту
1. Закупівля всіх необхідних матеріалів, меблів та обладнання, передбачених бюджетом проєкту Січень-травень. Відділ освіти.
2. Ремонтні роботи: прокладення електро та інтернет мережі. Червень-липень. Підрядна організація.
3. Комплектація кабінету It Lab.
3.1. Меблювання кабінету It Lab. Серпень. Підрядна організація.
3.2. Встановлення та налагодження комп’ютерної техніки. Серпень. Підрядна організація.
3.3. Встановлення та налаштування програмного забезпечення в It Lab. Серпень. Підрядна організація.
Очікувані результати
Створено сучасний, комфортний, технічно обладнаний простір, що передбачає наявність:
It приладдя:
• 12 учнівських комплектів комп’ютерів, які складаються із системного блоку, монітора, клавіатури, колонок;
• комплект комп’ютерної техніки для вчителя, який включає у себе системний блок, монітор, клавіатуру, колонки, якісний лазерний багато функціональний пристрій;
• 3D-ручка з LCD з екраном 3D Pen 2 30 м Original Blue -15 шт.;
• Arduino Uno KIT набір Mega Pack - 12 шт.;
• Робот-конструктор Makeblock mBot v1.1 BT BlueP3090003 // Акумулятор Makeblock Li-polymer Battery – 7 шт.
• Комплект мультимедійний: Проектор, кріплення для короткофокусного проектора, інтерактивна дошка
Комфортні меблі:
• 12 учнівських столів та один стіл вчителя;
• 12 учнівських стільців та один стілець учителя.
Це надасть можливість створити сучасні та якісні умови для інформаційно-комунікаційного навчання. Дозволить учням та вчителям здійснювати проєктну та практично-дослідницьку діяльність з елементами STEM-освіти, засвоювати теоретичні, науково-технічні знання, розвивати навички критичного мислення. Сприятиме розкриттю творчих здібностей учнів, формуванню практичних навичок, поглибленню зацікавленості до інженерних, технічних та ІТ спеціальностей і мотивації старшокласників до отримання освіти в інформаційних- технічній сфері.
Вказати категорію конкурсанта (1 або 2)
2
Співавтор
Таран Катерина Володимирівна