Опис
Проблема
Усі діти талановиті, та водночас зовсім різні! Як у сучасному швидко прогресуючому світі технологій зацікавити дітей до навчання, дати їм можливість проявити себе, подати їм навчальний матеріал, а особливо з технічних наук, у наочному, практичному вигляді? Сучасна шкільна освіта зараз дуже потребує нових освітніх інструментів, тому що вона розвивається в індустріальну епоху та потребує змін та інновацій. Освітній простір змінюється дуже швидко - мобільність та ІT-технології всюди. Сучасні діти кмітливі, розумні та обдаровані, це майбутнє нашого суспільства, ми повинні подбати про їхню ефективну освіту, а вони повинні мати доступ до якісної освіти. Нові технології у навчанні відволічуть їх від другорядного інфошуму і спрямують у навчання та зацікавлять до наук.
Усі ми знаємо, яким непростим є освітній процес для дітей, вчителів та батьків. Діти ходять до школи, після ж відвідують гуртки та додаткові заняття для поглиблення отриманих знань. Учителі ретельно готуються до уроків аби пояснити, подати матеріал так, щоб він був зрозумілим кожній дитині. Деякі предмети даються легше, інші ж досить непрості навіть для дорослих. Візуалізація фізичних явищ, явищ природи, а також хімічних процесів та дослідів дасть змогу дітям краще розуміти як влаштоване життя, як утворені предмети, які їх оточують, а також як побудовані живі організми (від бактерій, до тварин та самої людини), та як саме відбуваються всі зміни у природі та всесвіті, саме для реалізації цих освітніх потреб є необхідність придбання інтерактивних панелей.
Отже, реалізація даного проєкту сприятиме як якості освітнього процесу, так і заохоченню до навчання. Діти краще пізнаватимуть себе та світ навколо. Інтерактивна панель та програми допоможуть учителям проводити уроки більш динамічно, робити їх ще більш захоплюючими та легшими до сприйняття, унаочнювати, збагачувати навчальний матеріал. У нас є багато обдарованих дітей, які в майбутньому змінять нашу країну. Вчитись замість них ми не можемо і не в праві, але ми можемо надати їм доступ до якісної освіти. І ми зобов’язані їм у цьому допомогти.
Щодня до закладу освіти приходять більше 500 учнів (серед них: 10 учні з малозабезпечених сімей, 17 дитина батьки яких перебувають, та перебували в АТО , 7 дітей переселенці із окупованої території, 9 дітей з особливими потребами, 8 дітей сиріт та діти позбавлених батьківського піклування, 49 дітей які виховуються у багатодітних сім’ях), близько 250 працівників, гості закладу, батьки учнів та інші відвідувачі шкіл.
Мета проєкту
Основною метою проєкту є надання можливості учням здобувати знання з усіх предметів за допомогою нових технологічних рішень із більшою візуалізацією.
Очікувані результати
Реалізація проєкту дозволить за короткий період часу отримати наступні результати:
• підвищити рівень успішності дітей;
• збільшити вмотивованість до навчання;
• полегшити вчителям підготовку до уроку;
• в он-лайн режимі проводити уроки з базових навчальних дисциплін;
• дозволить педагогам забезпечувати спільну роботу учнів, вирішувати загальні та конкретні завдання, проводити перевірку знань відразу у всьому класі.
План заходів з реалізації проєкту
Орієнтовні строки реалізації заходів проєкту Зміст заходів проєкту Виконавці
Січень-лютий 2021 р. Укладення договору на реалізацію проєкту Департамент освіти і науки міськвиконкому, відділ освіти Інгулецької районної у місті ради, автор проєкту
Лютий –березень 2021 р. Внесення співфінансування Автор проєкту
ІІ квартал 2021 р. Проведення процедур закупівель відповідно до бюджету проєкту та укладання договорів Відділ освіти Інгулецької районної у місті ради, адміністрація освітнього закладу
Червень-липень 2021 р. Установлення та налаштування обладнання Автор проєкту, адміністрація освітнього закладу
Вересень 2021 р. Презентація реалізованого проєкту Автор проєкту, адміністрація освітнього закладу
Постійно Проведення інформаційної кампанії про хід реалізації проєкту шляхом інформування через ЗМІ, на платформі «Громадський проект» та на сайті закладу Департамент освіти і науки міськвиконкому, відділ освіти Інгулецької районної у місті ради, автор проєкту, адміністрація освітнього закладу