Опис
Співавтор
Демченко О.А.
Проблема
Останнім часом відбувається збільшення та легкодоступність потоку інформації для учнівської молоді, що впливає на формування специфічних ціннісно-нормативних уявлень, переконань, орієнтацій, установок тощо.
Зростання міжособистісного спілкування молодих людей, зокрема підлітків, в інтернет-середовищі означає принципово новий спосіб побудови взаємин, де переважно відчувається нестача обізнаності щодо загальноприйнятих правил етичного міжособистісного спілкування.
«Майстерня успіху. Етичний простір першого побачення» - серія майстер класів, яка допоможе надати молодим людям правильну інформацію щодо суспільної взаємодії, побудови позитивних стосунків, створенню моделі соціальних відносин, враховуючи норми та правила етичної поведінки.
Мета проєкту
Проєкт «Майстерня успіху. Етичний простір першого побачення» має на меті підвищити рівень обізнаності молоді щодо правил морально-етичної поведінки у суспільних відносинах. Захід спрямовано на популяризацію професійного навчання серед молоді, поширенню національної культури, норм етичної поведінки, застосуванню системи знань та навичок у самостійному житті.
Очікувані результати
Результат від проведення проєкту «Майстерня успіху. Етичний простір першого побачення» спрямований на підвищення обізнаності молодого покоління щодо етичної побудови взаємин.
Під час проведення заходу планується довести учасникам проєкту важливість норм морально-етичної поведінки в особистих та ділових стосунках, підвищити престижність та вмотивованість отримання робітничої професії, розглянути етичні засоби самовираження, опанувати навички культурного міжособистісного спілкування, додати впевненості.
План заходів з реалізації проєкту
Проєкт «Майстерня успіху. Етичний простір першого побачення» передбачає організацію та проведення майстер класів протягом одного дня з 9-ої до 15-ої години вихованцями Криворізького навчально-виробничого центру.
План заходів з реалізації проєкту.
1. Створити команду однодумців.
2. Провести інформаційну кампанія.
3. Визначити час та локації проведення майстер класів.
4. Укласти договори з придбання засобів та матеріалів для організації майстер класів, сувенірної продукції.
5. Провести захід.
6. Організувати просування звітнього відео майстер класів в соціальних мережах.