Інформатизація шкільного простору Реалізований

Доданий
28.08.2020
Номер
22
Шкільні заклади

Враховуючи різноманітність інтересів дітей та підлітків КЗШ №72, розроблено проєкт «Інформатизація шкільного простору», який направлено на багатопрофільну комплексну реалізацію інноваційних методів освіти з особливим підходом персоніфікації навчання відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ в системі нової Української школи.

Автор проєкту
Бюджет
489 020 грн
Розрахунок бюджету
Район
Саксаганський
Адреса
вул. Катеринівська (Мануйлова), 8А, Кривий Ріг

Опис

Проблема

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №72 розташована у Саксаганському районі по вулиці Катеринівська. Навчальний заклад працює з 1963 року. На сьогодні у школі навчається 860 дітей: 433 учні початкової ланки, 427 середньої і старшої. Навчальний процес забезпечують 65 вчителів і 29 працівників допоміжного персоналу закладу. В зв’язку з постійним удосконаленням навчально-виховного процесу, участю у Всеукраїнському експерименті «Впровадження регіональної моделі STEM-освіти», впровадженням нових технологій та методів навчання й виховання підростаючого покоління сучасна школа постійно оновлюється. Запровадження в свою діяльність новітніх інтерактивних стандартів потребує постійного оновлення навчально-матеріальної бази.
Враховуючи різноманітність інтересів дітей та підлітків школи, їх батьків, індивідуальні потреби кожного, потребу в самореалізації та соціалізації, беручи до уваги фізичні особливості та розвиток учнів різних вікових категорій, розроблено проєкт «Інформатизація шкільного простору» який направлено на багатопрофільну комплексну реалізацію інноваційних методів освіти з особливим підходом персоніфікації навчання відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ в системі нової Української школи, як школи майбутнього, в якій створено всі умови для підвищеного інтелектуального розвитку школярів шляхом застосування робототехніки. Введення у навчальний процес школярів таких понять, як «Розумний Дім mimi-smart», «Штучний інтелект», «Embedded розробник».
В закладі вже реалізується у 2020 році проєкт «STEM – Лабораторія в освітньому просторі» конкурсу проектів «Громадський бюджет - 2020», де діти матимуть можливість сезонного цільового використання наукового майданчику, застосовуючи свої здібності у різних сферах навчання та творчості. Але на сьогодні виникає велика потреба у застосуванні нових підходів в навчанні школярів робототехніці, заснованих на використанні конструкторів, які необхідно придбати, адже це унікальна можливість для знайомства з практичним програмуванням і прикладним застосуванням фізики, математики, хімії та інших наук природничо-математичного циклу. Дитина починає відмінно розумітися на тому, що дослідила та створила власноруч.

Мета проєкту

Мета проєкту - створення сучасного дослідницько-експериментального навчального середовища шляхом об’єднання зусиль педагогічного колективу у формуванні стійких знань з навчальних предметів природничо-математичного циклу, об’єднання зусиль громади на реалізацію завдань концепції Нової Української школи через роботу за новим змістом освіти, який заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. Комп'ютер - не тільки ігровий гаджет, але й інструмент для самовираження і розвитку. Дитина знайомиться з комп'ютерними технологіями, інтернетом, безпекою в мережі, створює власні ігри і роботів LEGO. Дитина з нуля створює технічні проєкти і розробляє професійні ігрові програми, веб-сайти й приймає унікальні технічні рішення. Через гейміфікацію та застосування принципів мікроконтролерів у навчанні, дитина вчиться і створює власні проєкти. Вивчення робототехніки може стати першим кроком до отримання престижної професії в передовій технічній галузі.

Очікувані результати

Короткотривалі результати та перспективні наслідки реалізації проєкту.
Проєкт є сталим, оскільки його результати будуть корисними для учнів та працівників школи довготривалий час після закінчення, а нове сучасне STEM –обладнання стане базовим конструктивом закладу в умовах перевтілення теорії на практику.
Внаслідок реалізації проекту відбудеться залучення школярів до досліджень в галузі робототехніки та обміну технічною інформацією й початковими інженерними знаннями. Розвиток нових інженерно-технічних ідей - дозволить створити необхідні умови для високої якості освіти, за рахунок використання в освітньому процесі нових педагогічних підходів, застосовуючи сучасні інформаційні та комунікаційні технології. Розуміння феномена технології та знання законів техніки дозволять випускнику школи відповідати запитам часу й знайти своє місце в сучасному житті.
Підвищення престижності навчання в закладі сприяє залученню батьківської спільноти до активної взаємодії щодо покращення навчально-дослідних показників. Відбувається розвиток міжнародного партнерства.
Результатом такої освіти повинна стати всебічно освічена особистість з креативним мисленням, яка готова до експериментів, постійного навчання та зміни професійної діяльності. Саме така молодь користується значним попитом на ринку праці в сучасному високотехнологічному світі. І попит на STEM-професії зростатиме і надалі. Саме таких фахівців шукають і зустрічають з розкритими обіймами провідні світові кампанії, що виробляють високотехнологічні продукти. Проєкт «Інформатизація шкільного простору» дозволить не тільки осучаснити навчально-виховний процес в навчальному закладі, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина», та суттєво зміцнить навчально-технологічну базу закладу.

План заходів з реалізації проєкту

1.Придбання комп’ютеризованого обладнання та робототехніки для оснащення навчальних кабінетів закладу
2.Встановлення та налаштування обладнання до роботи з учнями середнього шкільного віку
4.Висвітлення ходу реалізації проекту за допомоги засобів масової інформації.
5.Опрацювання щомісячних показників посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-виховній діяльності, підвищення емоційного потенціалу учнів, як здобувачів освіти.