Туристичний квест Брав участь

Доданий
04.09.2020
Номер
106
Молодіжні проєкти

Згідно соціологічного дослідження "Напрями розвитку дозвілля молоді промислового регіону", яке було проведено в 2019 році в м. Кривий Ріг, практика молодіжного дозвілля показує, що найбільш поширеною формою дозвілля для молоді є проведення часу в інтернеті. З метою популяризації активних дозвіллевих практик серед мешканців міста пропонується до реалізації проєкт «Туристичний квест».

Автор проєкту
Бюджет
168 120 грн
Розрахунок бюджету
Район
м. Кривий Ріг
Адреса
Кривий Ріг

Опис

Проблема

Серед багатьох факторів, від яких залежить майбутнє держави, одним із найголовніших є стан здоров’я її громадян: фізичного, психологічного, соціального та духовного. Тільки здорова людина може по справжньому відчувати радість життя, навчатись та працювати високопродуктивно, з насолодою, отримувати задоволення від спілкування з оточуючими та від кожного прожитого дня. Особливої уваги в даному питанні потребує молодь, усвідомлення нею цінності здоров’я, розуміння визначальної ролі здорового способу життя, формування відповідних переконань, світогляду та індивідуальної поведінки. Вільний час є одним з важливих засобів формування особи молодої людини. Продуктивне дозвілля безпосередньо впливає і на виробничо-трудову сферу діяльності, оскільки в умовах вільного часу найсприятливіше відбуваються відновні процеси, що знімають інтенсивні фізичні і психічні навантаження. Використання вільного часу молоддю є своєрідним індикатором її культури, круга духовних потреб і інтересів конкретної особи молодої людини або соціальної групи.
Згідно соціологічного дослідження "Напрями розвитку дозвілля молоді промислового регіону" яке було проведено в 2019 році в місті Кривий Ріг, практика молодіжного дозвілля показує, що найпривабливішими формами дозвілля для молоді є проведення часу в інтернеті. Попри те, що «Розумні гаджети» стали невід’ємною частиною нашого життя, надмірне та неконтрольоване споживання інформації може призвести до появи депресивних, стресових станів, тривоги, негативно впливає на інтелектуальний рівень людини та її фізичний стан.
З метою популяризації активних дозвіллєвих практик серед мешканців міста Кривого Рогу пропонується до реалізації проєкт «Туристичний квест». Захід такого формату дозволить мешканцям підвищити і покращити не лише власну фізичну форму та кмітливість, але й навички особистих комунікацій. Проєкт націлений на мешканців міста віком від 14 до 35 років.

Мета проєкту

Провести спортивно-розважальні змагання в форматі квест-гри з елементами спортивного орієнтування в Центрально-міському районі Кривого Рогу для популяризації активних дозвіллевих практик серед мешканців міста.

Очікувані результати

Короткотривалі результати:

В ході проведення даної гри відбудеться виявлення талантів та лідерів серед молоді, стимулювання їх творчого потенціалу, напрацювання навичок взаємодії в команді, розуміння та вирішення поставлених задач, популяризація сучасних форм змістовного дозвілля молоді, профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі. Відбудеться створення нових соціальних зв’язків між різними віковими категоріями учасників.

Перспективні наслідки реалізації проєкту:

Перспективними наслідками реалізації проекту є популяризація здорового способу життя та переорієнтація суспільних інтересів громади на фізичну культуру та активний спосіб життя.

Сталість проєкту можливо забезпечити шляхом впровадження проведення квесту в програму одного з міських щорічних заходів («EUROFEST», «INDUSTRIAL FEST» тощо).

План заходів з реалізації проєкту

1. Розробка правил змагань, плану розміщення контрольних пунктів на локації для проведення заходу, програми заходу.
2. Укладання договору щодо розміщення рекламно-інформаційних матеріалів в мережі інтернет.
3. Укладення договору про розміщення реклами на біллбордах міста.
4. Укладання договору про закупівлю матеріалів, необхідних для проведення заходу.
5. Укладання договорів про надання транспортних послуг, послуг з фотозйомки, послуг з відеозйомки,
6. Формування групи волонтерів для участі в проведенні заходу.
7. Підготовка локації для проведення заходу. Розміщення контрольних пунктів.
8. Проведення заходу.
9. Проведення онлайн-опитування серед учасників заходу.
10. Звітування.
11. Розміщення відео-ролику (Aftermovie) в мережі інтернет.