«РОЗУМНА ШКОЛА» (КЗШ №19) Брав участь

Доданий
11.10.2017
Номер
54
Освіта

придбання та встановлення комп’ютерної техніки з метою формування сучасного освітньо-інформаційного простору в школі шляхом створення бінарних комп’ютерних класів, забезпечення можливостей втілення сучасних технологій у навчально-виховний процес в урочний та позаурочний час.

Автор проєкту
Віталій
Віталій Гладкий
Бюджет
645 050 грн
Розрахунок бюджету
Район
Саксаганський
Адреса
вул. Авраменка Івана (Корнійчука), 20, Кривий Ріг

Опис

Проблема

У школі на 546 учнів та 42 вчителя працює один комп'ютерний клас. Крім того комп'ютери застаріли (2002 р.), не відповідають сучасним вимогам, що прозводить до ускладнень при оволодінні учнями знань, вмінь та навичків на сучасному рівні. За навчальними планами учні починають вивчати інформатику з 2 класу, техніки не вистачає на всіх учнів відбувається перевантаження комп'ютерної техніки. Звичайно, це спричиняє хвилювання батьків за розвиток та навченість дітей, про що ми неодноразово отримували їх звернення,щодо оновлення комп’ютерної техніки. Також це є однією із головних причин того, що батьки просто змінюють школу для своїх дітей, адже навчання в таких умовах аж ніяк не можна назвати стимулюючо-мотиваційним та результативним. Застосування сучасних інформаційних технологій в навчанні суттєво доповнює традиційні погляди на методику викладання, структуру й організацію навчальної діяльності, робить навчання предметів більш цікавим, змістовним, наочним, що дуже важливо для методики викладання природничих дисциплін в школі, а також звільнює вчителя від рутинної праці багаторазового повторення пройденого матеріалу з учнями, які не встигають. Комп’ютер є засобом зв’язку, спілкування, пізнання, роботи, дозвілля і т. д. Неможливо принизити чи применшити його значущість та необхідність Склад програмно-апаратного забезпечення, органі¬зація роботи кабінетів інформатики повинні забезпечувати: • універсальність застосування при формуванні інформаційно-освіт¬нього середовища; • адаптивність до методик навчання та організаційних форм навчаль¬но-виховного процесу; • адаптивність до вимог та потреб конкретного учня і вчителя; • персоніфікацію користувачів і ресурсів системи; • надійність; • захищеність від випадкових неправильних дій учня або вчителя користувача; • зручність і простоту експлуатації непідготовленим користувачем; • комфортність робочого місця і безпечність експлуатації; • облік використання ресурсу кожного комп'ютера, комплексу в цілому та мережі Інтернет.

Мета проекту

Реалізація перспективного плану розвитку школи до 2020 року, основною метою якого є придбання та встановлення комп’ютерної техніки з метою формування сучасного освітнього інформаційного простору в школі шляхом створення бінарних комп’ютерних класів, забезпечення можливостей втілення сучасних технологій в НВР та позаурочний процес,а саме: можливість використання електронних підручників, роботи в інтерактивних фізичних і хімічних лабораторіях, он-лайн вивчення іноземних мов, відвідування бібліотек та музеїв світу для учнів школи та широкого кола громадськості у Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №19, підвищення рівня стимулюючих та розвивальних функції сучасних інформаційних технологій навчання, можливість інтенсифікувати, активізувати, оптимізувати багатоскладовий процес засвоєння знань, вмінь, навичок, способів творчої діяльності. Постійне використання комп'ютера, як засобу навчання надає учням нових можливостей для навчання розвитку алгоритмічного способу мислення, в пізнанні самого себе, для інтелектуального росту; вчителю якісно змінити контроль за діяльністю учнів, забезпечуючи гнучкість управління навчальним процесом, між вчителем і учнем, створює додаткові умови для диференціації і індивідуалізації роботи з учнем, збільшується ефективність праці вчителя без збільшення його навантаження, дає економію навчального часу за рахунок викладання теоретичного матеріалу в навчанні смисловим блоком.

Очікувані результати

Осучаснення обладнання, підвищення престижу школи; збільшення кількості інтегрованих уроків за рахунок використання програмних засобів; заміна комп’ютерної техніки обсягом 30 комп’ютерів, інтерактивні дошки, проектори, мережа інтернет, ліцензійне програмне забезпечення; ознайомлення на якісному рівні учнів з сучасними інформаційними технологіями; застосування віртуальних лабораторій в навчально-виховному процесі ,як альтернатива застарілому обладнанню; покращення умов оволодіння учнями уміння здобувати інформацію з різноманітних джерел, обробляти її за допомогою комп'ютерних технологій; підвищення продуктивності праці вчителя та учнів на уроці; збереження зору учнів через оснащення комп’ютерного класу новими моніторами; використання хмарних технологій; виготовлення презентацій з використанням мультимедійних засобів (комп’ютер, проектор, інтерактивна дошка); можливість забезпечення уроків та позакласних заходів матеріалами з віддалених джерел, користуючись засобами телекомунікацій; можливість диференціювати роботу учнів у залежності від рівня підготовки, пізнавальних інтересів , використовуючи сучасні інформаційні технології; використання комп'ютерних технологій у процесі вивчення різних мов; залучення широкого кола громадськості з метою забезпечення доступу до електронних навчальних ресурсів, книг, відео та аудіо ресурсів, вивчення мов,відвідування он-лайн бібліотек тощо.

План заходів з реалізації проекту

1. Виготовлення кошторисної документації на придбання комп’ютерної техніки, встановлення та запуск. 2. Проведення відбору постачальника комп’ютерної техніки та виконання необхідних робіт. 3. Підготовка приміщення яке дозволить розмістити в ньому придбану техніку і буде мати можливість проведення заходів. 2. Облаштування приміщення - ремонт (при необхідності), забезпечення доступу до Інтернету. 4. Залучення прогресивних вчителів закладу, району до розробки методичних рекомендацій по застосуванню ІТ- технологій у навчальному процесі. 5. Проведення навчання вчителів ефективному використанню наявного парку комп’ютерної техніки у навчальному процесі. 6. Приймання робіт та оформлення необхідних документів.

Фотографії