Розвивальний простір на подвір’ї дитячого садочку №6 Брав участь

Доданий
28.08.2021
Номер
42
Дошкільні та позашкільні заклади освіти (малі)

Проєкт передбачає облаштування території закладу промисловим ігровим розвивальним дитячим обладнанням, що є важливою ресурсною базою яка забезпечить необхідні умови для організації освітнього процесу та занять на відкритому повітрі, сприятиме вдосконаленню фізичних якостей та популяризації здорового способу життя, надасть рівний доступ для досягнення успіху у всебічному розвитку вихованцям закладу

Автор проєкту
Анна
Анна Булатова
Бюджет
489 120 грн
Розрахунок бюджету
Район
Центрально-Міський
Адреса
мкрн. Всебратське-2, 60Г, Кривий Ріг

Опис

Об'єкт комунальної власності міста або благоустрою, де планується реалізація проєкту

КЗ «ДНЗ (ясла-садок)№6 КТ» КМР

Цільова аудиторія

- Вихованці закладу (220 дітей)
- Рідні вихованців (520 чол.)
- Педагоги закладу (42 чол.)
- Студенти-практиканти, педагоги інших закладів міста (популяризація перспективного педагогічного досвіду)

Проблема

В закладі дошкільної освіти №6 здійснює роботу 12 груп: із них 4 групи для дітей з порушеннями психофізичного розвитку, 3 групи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, 2 групи загального розвитку, 1 інклюзивна група та 2 групи раннього віку.
Контингент дитячого садочку №6 становлять діти, у яких є порушення психічного розвитку з недорозвитком пізнавальних процесів, незрілістю емоційно-вольової сфери, з загальним недорозвитком мовлення та діти з порушенням розвитку опорно-рухового апарату; діти учасників ООС (АТО), яким передається емоційний стан батьків (наявність в закладі великої кількості вихованців цієї категорії спричинена розташуванням його у військовому містечку).
Система корекційно – розвивальної роботи в садочку передбачає комплексний вплив на різні сторони розвитку дитини з психофізичними порушеннями. Метою роботи колективу є стимуляція соціальної і впровадження сенсорної інтеграції в систему корекційно - розвивальної роботи з дітьми із психофізичними порушеннями для покращення загального здоров’я, фізичного та інтелектуального розвитку, емоційного потенціалу, формування гармонійної особистості, розвитку її творчих здібностей і нахилів, підготовки до інтеграції в соціум, надання дітям з особливими освітніми потребами рівних стартових можливостей при вступі до школи і формування мотиваційної готовності до шкільного навчання.
Саме на допомогу у розв’язанні вищезазначених проблем і спрямована реалізація проєкту з облаштування розвивального простору на подвір’ї дитячого садочку №6

Мета проєкту

Головною метою проєкту є улаштування нового розвивально-ігрового простору на подвір’ї закладу, що даруватиме дітям відчуття безпеки і безтурботності, бадьорості і радості. Такий простір стане потужним інструментом для розширення і розвитку дитячого світогляду, сенсорного, соціального і пізнавального розвитку дітей дошкільного віку, підтримки здоров'я у дітей в цілому. Це необхідний елемент благоустрою - місце гри та відпочинку, місце де формуватиметься розуміння «здорового, щасливого дитинства»

Завдання проєкту

Проєкт розвивального простору передбачає облаштування території промисловим ігровим та розвивальним обладнанням, яке з’єднуються у трьох основних зонах для всебічного розвитку дошкільників:
1. Зона для розвитку сенсорної інтеграції. Її характерна особливість – музичні та розвиваючі елементи, сенсорно-ігрові панелі, ігровий будиночок, гойдалка на пружині.
2. Зона для стимуляції комунікативної сфери - бесідка, комплект лавок, ігровий елемент «Автівка».
3. Зона для активних ігор для дітей дошкільного віку – ігровий комплекс, підвісна гойдалка.

План заходів з реалізації проєкту

1. Укладання договору на реалізацію проєкту - І квартал 2022р (Департамент освіти і науки виконкому КМР, Відділ освіти виконкому Ц-М районної у місті ради, автор проєкту)
2. Залучення спонсорської допомоги та внесення співфінансування - І квартал 2022р (Автор проєкту, адміністрація закладу)
3. Моніторинг цін та можливих постачальників обладнання - І квартал 2022р (Відділ освіти Ц-М районної у місті ради, автор проєкту)
4. Проведення тендерних закупівель відповідно до бюджету проєкту - І квартал 2022р (Розпорядник коштів)
5. Узгодження строків та організація доставки обладнання - ІІ квартал 2022р (Постачальники та адміністрація закладу)
6. Прийняття обладнання на баланс закладу - ІІ квартал 2022р (Балансоутримувач)
7. Проведення облаштування територій закладу, монтаж обладнання - ІІІ квартал 2022р (Постачальники послуг та адміністрація закладу)
8. Презентація реалізованого проєкту - жовтень-листопад 2022р (Автор проєкту, адміністрація закладу)
9. Проведення інформаційної кампанії стосовно етапів виконання реалізації проєкту через електронну систему, засоби масової інформації, мережу Інтернет - Протягом 2022р (Департамент освіти і науки виконкому КМР, Відділ освіти виконкому Ц-М районної у місті ради, автор проєкту, адміністрація закладу)

Очікувані результати

В результаті улаштування нового розвивально-ігрового простору на подвір’ї закладу, територія набуде ширшого функціонального застосування. Цікаві ігри на свіжому повітрі з використанням нового обладнання сприятимуть всебічному розвитку вихованців закладу, а саме:
- покращать рухову активність у дітей;
- сприятимуть соціалізації;
- допоможуть пізнати себе, свої можливості і оточуючий світ;
- позитивно впливатимуть на розвиток інтелекту;
- привчать до здорового способу життя.
Ігрові вправи будуть сприяти появі у дітей позитивних поведінкових реакцій і переживань, формування самооцінки, розвитку пізнавальної, емоційної і комунікативної сфери, навчать працювати у групі, допоможуть попередити і скорегувати небажані особистісні особливості.

Вказати категорію конкурсанта (1 або 2)

2

Співавтор

Олена Миколаївна Яковлєва

Фотографії