Опис
Об'єкт комунальної власності міста або благоустрою, де планується реалізація проєкту
КЗ «ДНЗ (ясла-садок)№6 КТ» КМР
Цільова аудиторія
- Вихованці закладу (220 дітей)
- Рідні вихованців (520 чол.)
- Педагоги закладу (42 чол.)
- Студенти-практиканти, педагоги інших закладів міста (популяризація перспективного педагогічного досвіду)
Проблема
В закладі дошкільної освіти №6 здійснює роботу 12 груп: із них 4 групи для дітей з порушеннями психофізичного розвитку, 3 групи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, 2 групи загального розвитку, 1 інклюзивна група та 2 групи раннього віку.
Контингент дитячого садочку №6 становлять діти, у яких є порушення психічного розвитку з недорозвитком пізнавальних процесів, незрілістю емоційно-вольової сфери, з загальним недорозвитком мовлення та діти з порушенням розвитку опорно-рухового апарату; діти учасників ООС (АТО), яким передається емоційний стан батьків (наявність в закладі великої кількості вихованців цієї категорії спричинена розташуванням його у військовому містечку).
Система корекційно – розвивальної роботи в садочку передбачає комплексний вплив на різні сторони розвитку дитини з психофізичними порушеннями. Метою роботи колективу є стимуляція соціальної і впровадження сенсорної інтеграції в систему корекційно - розвивальної роботи з дітьми із психофізичними порушеннями для покращення загального здоров’я, фізичного та інтелектуального розвитку, емоційного потенціалу, формування гармонійної особистості, розвитку її творчих здібностей і нахилів, підготовки до інтеграції в соціум, надання дітям з особливими освітніми потребами рівних стартових можливостей при вступі до школи і формування мотиваційної готовності до шкільного навчання.
Саме на допомогу у розв’язанні вищезазначених проблем і спрямована реалізація проєкту з облаштування розвивального простору на подвір’ї дитячого садочку №6
Мета проєкту
Головною метою проєкту є улаштування нового розвивально-ігрового простору на подвір’ї закладу, що даруватиме дітям відчуття безпеки і безтурботності, бадьорості і радості. Такий простір стане потужним інструментом для розширення і розвитку дитячого світогляду, сенсорного, соціального і пізнавального розвитку дітей дошкільного віку, підтримки здоров'я у дітей в цілому. Це необхідний елемент благоустрою - місце гри та відпочинку, місце де формуватиметься розуміння «здорового, щасливого дитинства»
Завдання проєкту
Проєкт розвивального простору передбачає облаштування території промисловим ігровим та розвивальним обладнанням, яке з’єднуються у трьох основних зонах для всебічного розвитку дошкільників:
1. Зона для розвитку сенсорної інтеграції. Її характерна особливість – музичні та розвиваючі елементи, сенсорно-ігрові панелі, ігровий будиночок, гойдалка на пружині.
2. Зона для стимуляції комунікативної сфери - бесідка, комплект лавок, ігровий елемент «Автівка».
3. Зона для активних ігор для дітей дошкільного віку – ігровий комплекс, підвісна гойдалка.
План заходів з реалізації проєкту
1. Укладання договору на реалізацію проєкту - І квартал 2022р (Департамент освіти і науки виконкому КМР, Відділ освіти виконкому Ц-М районної у місті ради, автор проєкту)
2. Залучення спонсорської допомоги та внесення співфінансування - І квартал 2022р (Автор проєкту, адміністрація закладу)
3. Моніторинг цін та можливих постачальників обладнання - І квартал 2022р (Відділ освіти Ц-М районної у місті ради, автор проєкту)
4. Проведення тендерних закупівель відповідно до бюджету проєкту - І квартал 2022р (Розпорядник коштів)
5. Узгодження строків та організація доставки обладнання - ІІ квартал 2022р (Постачальники та адміністрація закладу)
6. Прийняття обладнання на баланс закладу - ІІ квартал 2022р (Балансоутримувач)
7. Проведення облаштування територій закладу, монтаж обладнання - ІІІ квартал 2022р (Постачальники послуг та адміністрація закладу)
8. Презентація реалізованого проєкту - жовтень-листопад 2022р (Автор проєкту, адміністрація закладу)
9. Проведення інформаційної кампанії стосовно етапів виконання реалізації проєкту через електронну систему, засоби масової інформації, мережу Інтернет - Протягом 2022р (Департамент освіти і науки виконкому КМР, Відділ освіти виконкому Ц-М районної у місті ради, автор проєкту, адміністрація закладу)
Очікувані результати
В результаті улаштування нового розвивально-ігрового простору на подвір’ї закладу, територія набуде ширшого функціонального застосування. Цікаві ігри на свіжому повітрі з використанням нового обладнання сприятимуть всебічному розвитку вихованців закладу, а саме:
- покращать рухову активність у дітей;
- сприятимуть соціалізації;
- допоможуть пізнати себе, свої можливості і оточуючий світ;
- позитивно впливатимуть на розвиток інтелекту;
- привчать до здорового способу життя.
Ігрові вправи будуть сприяти появі у дітей позитивних поведінкових реакцій і переживань, формування самооцінки, розвитку пізнавальної, емоційної і комунікативної сфери, навчать працювати у групі, допоможуть попередити і скорегувати небажані особистісні особливості.
Вказати категорію конкурсанта (1 або 2)
2
Співавтор
Олена Миколаївна Яковлєва