Опис
Об'єкт комунальної власності міста або благоустрою, де планується реалізація проєкту
ДРІМ
Цільова аудиторія
Цільовою аудиторію - є всі мешканці та гсті мікрорайона Карачуни. Від маленької дитини до пенсіонерів. Як самотні та сімейні люди зможуть користуватись данною площею.
Проблема
Площа, яка знаходиться в центрі мікрорайону Карачуни є основним місцем скупчення людей. Це торгівельний комплекс, кав'ярня, піцерія, пошта та інші магазини. Основна зупинка міського транспорту.
Проблема, що мешканці та гості мікрорайону не мають сучасної критої зупинки, щоб ховатися від непогоди, в очікуванні міського транспорту. Проблема, що мешканці та гості мікрорайону давно заслуговують на оновлення інфраструктури біля торгівельного комплексу.
Проблема у відсутністі якісного та рівного покриття, яке несе загрозу травмування або каліцтва людей.
Проблема у відсутністі місць відпочинку біля торгівельного центру, місць де молодь могла проводити зустрічі.
Проблема у відсутністі місць для проведення ярмарок та інших соціальних заходів.
Проблема у відсутності дерев та іншої зеленої рослинності, яка б снижувала температуру та захищала людей в літку під час спеки.
Мета проєкту
Метою проекту є створення сучасного громадського простору з відновленням покриття площі біля торгівельного центра, створення зон відпочинку для мешканців та гостей мікрорайону Карачуни, облаштування сучасною зупинкою громадського транспорту, озеленення. Метою проекту є залучення мешканців району та міста до реального живого спілкування, проведення вільного часу на свіжому повітрі. Метою проекту є розвиток інфраструктури мікрорайону та міста. Метою проекту є створення простору для проведення ярмарок та інших соціальних заходів. Метою проекту є підвищення соціальної відповідальності мешканців міста та залучення у соціальне життя всього міста.
Завдання проєкту
1. Презентація проекту мешканцям мікрорайону та міста для обговорення доцільності його реалізації та обізнаності громади у соціальних мережах такі як Facebook та Instagram тощо.
2. Залучення мешканців мікрорайону та міста до голосування за проект.
3. Після перемоги співпраця з проектними організаціями та створення безкоштовного конкурсу на кращій візуальний проект, що підвищить соціальну відповідальність і залучатиме людей до дбайливого ставлення.
4. Після виготовлення ПКД та експертизи, проводити роботи поетапно, щоб не обмежувати вільне переміщення та не порушувати комфорт мешканців мікрорайону.
5. Проведення святкового відкриття площі з залученням місцевих артистів, мешканців, виконавчої влади, що підвищіть довіру людей до влади.
Очікуванні результати після реалізації проекту:
1. Поліпшення інфраструктури мікрорайону та міста.
2. Створення сучасного місця відпочинку та соціального життя мешканців та гостей мікрорайону.
3. Покращення довіри та співпраці влади та мешканців міста.
4. Результати після реалізації можуть бути тільки ПОЗИТИВНІ.
План заходів з реалізації проєкту
1. Лютий - Березень - виготовлення ПКД та проходження експертизи
2. Квітень - Травень - проходження тендерної процедури по визначенню підрядної організації.
3. Червень - Ліпень - земельні роботи по улаштуванню нового покриття
4. Серпень - Улаштування зупинки громадського транспорту, лавок та інших місць відпочинку, озеленення площі.
5. Серпень святкове відкриття площі.
Відповідальними за реалізацію проекту є головний розпорядник бюджетних коштів, автор проекту, проектна організація яка супроводжує проект авторським та технічним надзором.
Очікувані результати
Результатом реалізації проекта - мешканці отримають сучасну площу з облаштованими місцями для відпочинку та сучасною зупинкою громадського транспорту.
Кількістні показники визначаються кількісттю мешканців та гостей мікрорайону, які проживають на данному мікрорайоні та приїздять у гості.
Якістні показники - покращення умов життєдіяльності мешканців мікрорайону та міста, підвищення довіри до влади та співпраця з владою. Відкритість процесу реалізації проекту - залучить більше мешканців до соціального життя міста.
Вказати категорію конкурсанта (1 або 2)
2