"Від комп'ютерних технологій до наукових вершин" (комп'ютерний клас для учнів 1-4 класів КЗШ №28) Брав участь

Доданий
13.08.2018
Номер
13
Освіта

Проект передбачає встановлення окремого обладнаного комп’ютерного класу для учнів 1-4 класів КЗШ №28, що є необхідним для створення методологічних та матеріальних засад для підтримки інноваційних методів освіти та виховання зростаючого покоління, розвиток інклюзивної освіти, створення умов для нарощування інтелектуального потенціалу населення в умовах нової української школи.

Автор проєкту
Оксана
Оксана Сайко
Бюджет
237 500 грн
Розрахунок бюджету
Район
Центрально-Міський
Адреса
вул. Українська, 202, Кривий Ріг

Опис

Проблема

У даний час існує обмеження повноцінного контрольованого доступу до інформаційно-комунікативних технологій під час освітнього процесу для учнів 1-4 класів КЗШ №28 в зв'язку з функціонуванням лише одного кабінету інформатики в закладі, в якому навчається близько 400 учнів. Загальна завантаженість існуючого кабінету становить 38 уроків інформатики на тиждень (в 2-11 класах), що унеможливлює використання кабінету для проведення уроків з інших предметів. Єдиний кабінет інформатики розташований в приміщенні, де навчаються учні 5-11 класів. Тому учні початкових класів вимушені ходити на уроки інформатики в будівлю старшої школи, що пов'язано з переходом через проїжджу частину, а за несприятливих погодних умов може створювати ризик захворювань через переохолодження. Використання одного кабінету для різних вікових груп дітей суперечить санітарно-гігієнічним вимогам та може призвести до порушення постави молодших школярів через невідповідність меблів зросту учнів 1-4 класів. Набуття та розвиток життєвих компетентностей учнями 1-4 класів, популяризація сучасних форм та методів освіти, впровадження інноваційних технологій в освітній процес, формування навичок критичного мислення під час роботи з інформаційними масивами потребують відповідного матеріально-технічного забезпечення. Функціонування комп'ютерного класу для учнів 1-4 класів дозволить розширити доступ до новітніх освітніх технологій, що базуються на повноцінному використанні інформаційно-комунікативних технологій, урізноманітнить навчально-методичну базу школи для розвитку ключових компетентностей, критичного мислення та навичок синтезу та аналізу інформації.

Мета проекту

Надання повноцінного контрольованого доступу до інформаційно-комунікативних технологій під час освітнього процесу для учнів 1-4 класів КЗШ №28; збереження життя та здоров'я дітей шляхом організації роботи комп’ютерного класу для учнів, який відповідає санітарно-гігєнічним вимогам та віковим особливостям учнів початкової школи; підтримка інноваційних методів освіти та виховання зростаючого покоління, розвиток інклюзивної освіти, створення умов для нарощування інтелектуального потенціалу здобувачів освіти.

Очікувані результати

Короткотривалі результати: - надання учням 1-4 класів КЗШ №28 повноцінного доступу до сучасних комп’ютерних технологій; - збереження здоров'я дітей; - використання інноваційних форм та методів роботи. Перспективні наслідки реалізації проекту: - формування громадянських, комунікативних, інформаційних компетенцій учасників освітнього процесу; - формування навичок критичного мислення в учнів та їхніх батьків; - забезпечення позитивного ставлення до контрольованого доступу до інформації для учнів 1-4 класів. Сталість результатів проекту (можливість його функціонування після закінчення фінансування в рамках конкурсу): після закінчення фінансування в рамках конкурсу матеріально-технічне забезпечення залишиться у користуванні учнів 1-4 класів КЗШ №28 протягом (орієнтовно) 10 років.

План заходів з реалізації проекту

1) відбір та локалізація наявних пропозицій на ринку комп’ютерної техніки щодо відповідності навчальним та санітарно-гігієнічним вимогам; 2) встановлення меблів та комп'ютерного обладнання; 3) організація контрольованої локальної мережі, підключення до мережі Інтернет; 4) організація роботи кабінету згідно розкладу навчальних занять; 5) використання комп'ютерного класу в позакласній роботі, для проведення індивідуальних занять, проектної діяльності; 6) підготовка учнів до участі в конкурсах з інформатики районного, міського та обласного рівнів; 7) створення умов для проведення занять з дітьми, які перебувають на індивідуальному навчанні та навчаються за спеціальними програмами.