Опис
Проблема
Сучасні технології змінюють усі сфери життя людини. Є негативна тенденція зменшення робочих місць, які не потребують високої кваліфікації. Вони заміщуються робототехнічними системами. Паралельно утворюються нові професії, пов’язані з необхідністю поєднання наукових знань, технічної, інженерної, дизайнерської та математичної компетентності – STEAM-професії. Як наслідок, сучасна освіта має швидко адаптуватися до потреб економіки і надавати учням такі знання, які у майбутньому дозволили б їм стати конкурентоспроможними фахівцями. Перед Новою українською школою постає питання розвитку пошуково-конструкторської та винахідницької діяльності у дітей, що сприяє формуванню цінних навичок творчої праці, умінню вести спостереження, розвивати мислення та естетичні смаки майбутнього винахідника, інженера, робототехніка, науковця або митця. Але для реалізації цих напрямків необхідне відповідне матеріально-технічне забезпечення.
Мета проекту
Підвищення зацікавленості учнів до освіти в науково-технічній сфері, 3-D моделювання, стимулювання зацікавленості в дослідницькій діяльності та активнішому залученню молоді до участі в конкурсах з метою популяризації STEАM-професій. Сприяти освіті талантів, необхідних для становлення українських конкурентних технокластерів, у співпраці з ініціативами STEAM-освіти та ІТ-індустрією для акселерації розвитку просунутих інноваційних екосистем в Україні.
Очікувані результати
Розкриття творчого потенціалу дітей та молоді, пошук нових талантів. Зменшення фінансових витрат батьків та молоді на додаткову освіту в напрямі STEAM. Підвищення зацікавленості учнів до інженерних та технічних спеціальностей і мотивація старшокласників до продовження освіти в науково-технічній сфері. Допрофесійна підготовка учнів до вступу в університети технічного напрямку. Участь у загальноукраїнських та міжнародних олімпіадах, фестивалях і змаганнях з моделювання інтелектуальних пристроїв. Початок створення у місті сучасного, належним чином облаштованого STEАM-центру, діяльність якого відповідає запитам та відповідає загальнодержавним та місцевим перспективним заходам щодо розвитку STEАM-освіти.
План заходів з реалізації проекту
1. Замовлення та придбання обладнання. 2. Встановлення та налаштування обладнання. 3. Проведення навчання педагогічних працівників роботі зі STEAM-лабораторією та курсу тренінгів з організації проектно-технологічної та міжпредметної проектної діяльності, а саме: - триденне навчання педагогічних працівників по роботі зі STEAM-лабораторією; - консалтинг з організації проектно-технологічної та міжпредметної проектної діяльності; - проведення трьох–п’яти одноденних тренінгів для педагогічних працівників з організації проектно-технологічної та міжпредметної проектної діяльності. 4. Початок експлуатації STEАM-лабораторії.